Joululoman jälkeiset fiilikset

22.01.2020

Heippa! Joululoma on nyt pitkästi jo ohi, ja arki on jälleen täysillä käynnissä. Oon ollut nyt takaisin Costa Ricassa noin kuukauden ajan, mikä tuntuu ihan järjettömältä; miten kuukausi voikaan tuntua näin pitkältä aikajaksolta, jonka aikana on ehtinyt taas tehdä vaikka ja mitä. 

Joululoma meni tosi nopeasti, ehkä vähän liiankin nopeasti. Aikaeroon totutteluun meni ainakin puolet loma-ajasta, joten tiivistettynä nukuin silloin kun muut oli hereillä ja olin hereillä kun muut oli nukkumassa. Toki joinain päivinä oli poikkeuksia, jolloin jaksoin sinnitellä hereillä, vaikka sisäinen kello yritti muuta. Aikaeroon totuttelun lisäksi mun joululoma oli ihana. Sain rentoutua, nukkua tarpeeksi, syödä hyvää ruokaa, käydä saunassa ja sain myös omaa aikaa ja rauhaa. 

Joulun vietto oli normaaliin tapaan taianomaista, varsinkin, kun aloitin joululaulujen kuuntelemisen ajoissa jo marraskuussa koti-ikävän helpottamiseksi. Suomesta lähteminen oli haikeaa, rehellisesti sanottuna jopa vaikeampaa, kuin ensimmäisen kerran lähteminen syksyllä.

Nyt oon kuitenkin taas takaisin normaalissa päiväjärjestyksessä. Näin Suomessa käymisen jälkeen mun koti-ikävä on suurempi verrattuna viime semesteriin. Siitä huolimatta on ihana olla taas ystävien keskellä ympäristössä, jossa pystyn täyttämään mun unelmia. 

Laitan tähän loppuun vielä kuvia joululoman jälkeiseltä ajanjaksolta. 


Käytiin mun residencin kanssa yhden yön reissulla Puerto Viejossa. Kuva otettu Punta Uvan rannalta

                Mixed Family  - initiation

Meidän koulun Mixed Family, eli kaikki oppilaat, jotka on enemmän kuin yhtä kansalaisuutta. (Tästä puuttuu muutamia tyyppejä) 

Ollaan käyty useasti kampuksen ulkopuolella illallisella

Mun residencin tyttöjä Puerto Viejossa

Manzanillo välipysähdyksenä ennen Puerto Viejoa

Pitkiä bussimatkoja väsyneenä

Treenaan kaksi kertaa päivässä, jotta opiskeluun löytyisi enemmän energiaa. Kuva läheiseltä salilta aerobic-tunnin jälkeen

Monesti viimeiset treenit jää myöhään iltaan. Kuvassa vakio treenikamu Norjasta

Keskiviikkoisin harrastan crossfitin ja Write 4 Rights jälkeen Contemporary dance CAS:ia, eli modernia tanssia. 

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita